Onsdag

Godmorgon =) Ställde klockan på tio i morse för att jag inte skulle sova bort dagen, även fast jag är ledig idag! Jag har kommit fram till att jag är ledig ända fram till söndag, så skönt! Då är det dags för mig att börja fixa med Indiengrejerna, t ex Visumet! Jag fick en reseförsäkring av mamma och pappa igår inför Indien också, så glad jag blev!!

Lite bilder från igår!

Haha kolla Amanda i bakgrunden


Av Bonnie fick jag ett halsband med en amulett på, i den var det 2 bilder på oss två så
jag aldrig ska sluta tänka på henne i Indien! Jag kmr typ aldrig ta av mig den!




Såhär hittar ni oss tre systrar in princip varje gång vi alla tre är hemma..


reeeeeeeeetards




Tack för igår finaste familjen + min Bonnie! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0