Tisdag

Godmorgon! Precis när jag slutat kom Anna förbi mitt jobb och hade tråkigt så hon hakade på mig och Mika till Vapiano för middag, efter det drog Anna hem och jag & Mika gick till Ojojoj (det var helt dött på Akkurat så vi bangade det) där vi väntade in Sandra och Olle! Vi satt kvar där till de stängde klockan ett och skrattade sönder oss åt massa internskämt från jobbet, nya killen Olle är så jäkla skön!!

Tog tyvärr inga bilder igår men det kan jag göra ikväll då jag ska hem till Lidingö och fira pappa i efterskott! Jag ska även sova kvar där så då passar jag på att tvätta lite oxå som alltid, hehe.. Nu måste jag ner till Farsta centrum och byta lite plagg, hörs senare! 

Jossan och jag i helgen, så kul att fota när man blåser med munnen sådär!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0