Torsdag

Hellu! Herregud så trött jag var igår, det var helt sjukt! När vi satt på Ojojoj höll jag typ på att somna, mina vänner turades om med att skrika TILLAN, VAKEN! Jag hade jättetrevligt ändå med bästa jobbarkompisarna, vi vart ett stort gäng igår! Erica, Sandra, Johan, Niklas, Fredrik, Eugenia (haha när hon kom förbi började vi alla sjunga för henne för hon fyllde år igår!), Julia, Filip, Aron och deras vänner! Vi satt på Ojojoj till typ 1 innan vi gick vidare till Kellys en stund sen drog jag hem!

Jag hade sån tur med nattbussen som kom bara en minut efter jag kom till stationen! Mindre tur hade jag när jag somnade på nattbussen, andra gången jag åkt ända till Farsta strand nu!! Jag vaknar av att busschauffören gått bak för att be mig och en annan kille att gå av, jag såg att jag hade missat samtal från Filip så jag ringer upp och totalklagar över hur arg jag var på mig själv hehe..

Fotade bara Julia, Erica, mig, Niklas och Fredrik..
 
 
 

Nu ska jag åka in till centralen och lämna av Mirre =( Nu åker hon hem och vi ses inte förrän i mars/april igen när jag kommer hem från Indien, helt sjukt!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0