Torsdag

Heej! Gaalet vad mycket folk det var på Café Opera igår, vi kom ändå dit väldigt tidigt men redan då var det värsta kön utanför! Det första som händer när vi blir insläppta var att en tjej hoppade över stängslet för att försöka ta sig in och vakten skrek och slängde ut henne! När vi kom in var det typ 10 meters kö till garderoben och helfullt inne på tjejtoan!

Nu på sommaren brukar de inte ha den stora salen öppen eftersom de har det stora tältet där ute men nu hade de öppnat upp den, så då ryms det ju säkert dubbelt så mycket folk! Jag vart bara så paff då det har varit in princip tomt om man kommit vid den tiden vi kom vid igår men vi hade skitkul i alla fall och stannade tills dom stängde! Vi dansade som galningar till bland annat Dirty Diana (så glad jag blev när han spelade den!) och träffade på massa vänner!

Nu ska jag väcka Lina och Carolina, jag vill ha frukost! Har tyvärr inga bilder från igår eftersom jag fortfarande inte har någon kamera, men jag ska faktiskt köpa en idag!! =) Hörs sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0