Torsdag

Tjuu! Jag hade en aastrevlig kväll igår med bästa tjejerna! Först var vi på Dovas och drog sedan vidare till Debaser Slussen där vi även mötte upp Jossan som varit i Spanien i 2 veckor! Vad jag saknat henne min fina tjej, vi satt och pratade typ hela kvällen! Vid halv två tog hon och jag en taxi till Lidingö, hon sov hos sin kille och jag sov hemma hos mina föräldrar! 

Nu tycker jag vi alla ber en gemensam bön för att Mika ska klara sin uppkörning idag så jag får hem henne ikväll, för det här med bara telefon funkar inte i längden! HAHA, okej det där lät jättekärleksfullt men jag är så med alla mina bra vänner nu eftersom jag snart åker ett halvår till Indieen!

Nu blev jag alldeles sentimental här och fick tårar haha, don't get me wrong jag ser fram emot att åka dit så himla mycket men mina vänner och min familj betyder allt för mig och att lämna dom såhär länge är lite för mycket för mig ibland.. Vill inte ens veta hur det kommer gå på flygplatsen när jag ska vinka av familjen plus Bonnie, oh god..

Glömde kameran igår igen men haha ska bli bättre på det..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0