Torsdag

Goooodmorgon! =) Nadia och jag hade en asrolig kväll igår, vi möttes upp vid nio och satte oss på Coffe i stan för att ta en fika på uteserveringen! Vi satt där lite mer än en timme innan vi vandrade ner till Café Opera, det var typ tomt då så vi gick bara in och gick in till tjejtoan! När vi kom ut var det nästan fullt med folk på Cafét hehe, vi träffade många trevliga killar och turister under kvällen! Galet var folk var pratglada på Cafét igår, kändes nästan som jag var på Söder haha!

Min kära vän Sofia kom in vid 12-tiden och dansade med oss, Nadia hade så ont i kroppen när vi åkte hem för vi dansat så mycket! Dock tar hon priset för hon dansade verkligen KONSTANT i typ 2 timmar för hon kan typ varenda låt som DJn spelar! Hur som helst, jag sätter mig på min nattbuss hem och Nadia tar sin och även om jag är fullkomligt nykter och detta är första gången jag inte ens är i närheten av att somna på nattbusen så lyckas jag ändå (för första gången) missa min busstation och åka ut till Farsta strand!

Jag blir så fett sur och när jag går av bussen märker jag att det är typ 12 grader ute och jag har bara kjol och en oversize tröja, och såklart dog min ipod precis innan bussen stannade! Klockan var kanske halv fyra men jag ringer runt till några som kan vara ute men ingen svarade förutom Nadia som också var påväg hem ju haha, hoppas jag inte väckte någon av er andra!

Inga bilder från igår faktiskt, kände inte för att fota.. Nu ska jag äta frukost och sen måste jag börja göra mig iordning för att åka och jobba! Idag kom min ÄLSKADE Sandra hem btw men åkte ner till Göteborg imorse till på lördag sen kommer hon HEM till Sthlm!! =) Och imorgon kommer världens bästa Mirre hit, längtar som fan!

Jag & mina babes jag längtar så fett efter, Mirre & jag i Milano och Sandra & jag i London!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0