Träningsväärk

Gah, efter att jag sprang igår har jag sån träningsvärk eftersom det hade gått typ 2 veckor sen jag senast sprang! Plus att Nadia och jag dansade sönder oss på Café Opera igår att jag nog fick ont av det också.. Hur som helst, nu håller jag på att packa ihop alla smutskläder för jag ska sova på Lidingö ikväll! Tänkte tvätta och så, plus att där ute tar jag det verkligen lugnt! Sen är jag också nära till många av mina tjejkompisar där ute så kanske kan jag dra över några kväll, får se!

Men nu ska jag åka till jobbet i alla fall, vi hörs ikväll igen!

Postat av: Bonnie

"så kanske kan jag dra över några kväll"

hahahaha ska du sätta på dom? xD

:P

jag ringer dig imorgon =)

<3

2010-08-05 @ 19:02:30
Postat av: Tillan

hahahahahahahaha tänkte inte på det, fett kul!

2010-08-05 @ 21:48:20

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0