En heldag på stan!

Tjuhu! Gud, Mirre och jag är helt slut här hemma och Anna stapplade precis in genom dörren också helt slut! Mirre och jag har varit ute på Rusta och sen svängde vi in till stan där jag först fixade vaccineringstid inför Indien och sen gick vi i affärer lite och avslutade med middag på Vapiano (såklart, alltid med Mirre)! Vi drog även förbi mitt jobb en sväng (haha första dagen på semestern) för jag behövde byta bort en tid då världens bästa minikusin Emma ska döpas! =) 

Mirre och jag drog och hyrde film på hemvägen så nu ska vi softa lite på balkongen med Anna innan vi ska kolla film, så skönt! Mina vänner är ni inte stolta över mig som har min andra hemmakväll i rad?? Tacka Mirre haha, men imorgon och onsdag är det faktiskt all in och faan vad kul vi ska ha!! =)

Spambilder från busshållplatsen vid Rusta idag, vi hade tråkigt haha..
    
 
  
 
 
 
 
 

Hörs imorgon!

Postat av: Elvira

Du är så vacker syster!!<3

2010-08-10 @ 13:19:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0