GOTT NYTT AR!

Sista dagen ar 2010, vilket UNDERBART ar det har varit! Jag har haft en underbar tid i Farsta med min finaste Anna, mina alskade vanner har bott dar till och fran och alla minnen darifran ar jag sa tacksam for! Hade varldens basta sommar sahar langt och akte sen till varldens basta Indien! Mitt ora mar mycket battre nu oxa *peppar peppar ta i tra*

Bilder fran igar, forst at vi middag pa ett soft stalle och sen satte vi oss med lite ol och
vin pa min och tjejernas veranda! Fotade inget pa restaurangen dock :P


Imorse pa vart stammisstalle for frukost, vi kommer softa har typ hela dagen for att
totalt ladda upp oss infor ikvall/inatt! Vara planer for ikvall ar att forst ga till den underbara
grekiska restaurangen dar vi bokat bord! Efter det har vi flera alternativ pa klubbar som
kor 24 timmar all in, ladda till tusen!



TACK alla som gjort detta ar helt underbart for mig, ni vet alla vilka ni ar! Nu ska Sandra, Sandra, Tuva, Marc, Gem, Ben och jag parta sonder oss till 2011, hors nasta ar ♥ ♥

Postat av: Linda

Gott nytt år på er !

Hälsa Sandra från mig! :) <3 Kramar Linda

2010-12-31 @ 13:26:29

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0