Aaaand off to work!

Måste bara berätta innan jag går, när jag kom hem från gymmet så ser jag Annas skor i hallen och jag var 100 på att de inte stod där innan jag gick så jag ropar "Anna, är du hemma?" men dum som jag är så har jag ju kvar ena hörluren så jag hörde inget!

Jag går in på mitt rum och ser att jag har 2 missade samtal från Anna så jag ringer henne, då hör jag "Tillan orka ringa mig!!" från Annas rum! Haha, fyfan vad rädd jag blev men då hade hon åkt hem tidigare för hon inte mådde så bra! Tur att det var dag för hade det varit på kvällen hade jag skitit på mig!

Nuu drar jag! Vi hörs vid 9-tiden igen, ha en fin eftermiddag/kväll och glöm inte att hjälpa min syster att ranka hennes video på inlägget under detta!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0