Älskade frukter!

Nu kom jag hem från gymmet precis! Jag älskar när jag är ledig för då kan jag vara på gymmet hur länge jag vill, utan stress! Idag tillbringade jag 2 timmar där och körde först axlar och biceps och sen en hård powerwalk i 30 minuter! Jag avslutar alltid med en låång stretching för att varva ner och se till att alla muskler blir stretchade ordentligt!

Nu sitter jag här framför datorn med en fruktsallad och knäckebröd till lunch, jag har alltid och jag kmr nog alltid att ÄLSKA frukt! Denna fruktsallad består av 1 banan, 1 grönt äpple och en apelsin med lite vaniljyogurt och solrosfrön i! Väldigt enkel men oj så good!

 
Har inget gott pålägg hemma atm så jag äter knäckebrödet som det är :P

Postat av: Johanna

Ser riktigt gott ut det där..måste nog ta och testa:)

2010-02-05 @ 11:19:39
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0