Älskade Whitney Houston

Jag har alltid älskat Whitney Houston och hennes musik, speciellt den äldre från 80-talet och början av 90! Hon är en helt fantastisk sångare och låtarna är så emotionella, det är inga enkla smörballader utan det är riktigt bra musik tycker jag!

Här är några av mina absoluta favoriter:

I have nothing


All the man I need

 

One moment in time
 

I'm saving all my love for you
 

Run to you
 

Where do broken hearts go?
 

Didn't we almost have it all?

 

I wanna dance with somebody
 

I will always love you
 

All at once
 

En av de absolut bästa soloartisterna genom tiderna, så många minnen jag har till dessa låtar! Jag minns att mamma hade köpt hennes skiva till oss när vi var små och vi satt med våra freestyles och lyssnade, jag låtsades alltid att jag stod på en stor scen och sjöng dessa låtar med hennes röst!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0