Axl Rose

Idag har jag varit på gymmet och sen tagit ett varmt bad, det är trots allt min lediga dag så då tar jag det verkligen lugnt! Jag har suttit och klickat runt mig en del på youtube också (som aalltid) och har kommit fram till att Axl Rose (sångaren i GunsNRoses) var FETT snygg under slutet av 80-talet och början av 90-talet! En riktig bad guy med en underbar stil för rockmusik, mwah!

 
 

Shite nu måste jag dra mig till bror snart, börjar bli tragisk här hemma haha!

Postat av: Johanna

Men Tillan, sluta!!! Jag dör ju lite smått här, fattar du vad jag menar med att man skulle vilja leva på 80-talet?! Det var inte bara den gudomliga musiken och kläderna...det var även killarna:D <3

2010-02-11 @ 22:42:38
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0