Back home!

Tjuhu! Nu är jag hemma från jobbet, ett kort men skönt pass blev det idag med bara 7 timmars arbetstid! Det är många heltidare som är sjuka just nu så vi var många timanställda som jobbade konstiga dagpass idag för att fylla ut personalen! Det är roligt att jobba dag också tycker jag, det blir lite omväxling då jag jobbar kväll typ hela tiden!

Jag stod och pratade med Lotta idag samtidigt som jag plockade lite bland skivorna och dvderna som vi säljer och httade en "The lovely 80's"-skiva med massa grym musik! Lotta ba: "Åh, vi har en kanal hemma där de spelar massa 80-talsmusik hela tiden och jag tänker alltid på dig när den kanalen är på då! VH1 heter den tror jag.." Jag är så himla avundsjuk på Lotta då hon var och såg Michael Jackson här i Sverige under Bad-turnén 1988 (då var hon 16 år, idag är hon 37), världens bästa turné som jag skulle göra allt för att få ha upplevt!

På tal om något annat så är jag så hiimla trött och seg just nu.. Jag har sovit så pass lite 2 dagar i rad, även om jag la mig redan kvart i elva igår så gick jag ju upp 6.30 imorse och igår sov jag bara typ 4 timmar! Sedan åt jag lite godis idag på jobbet (för lite sömn och tiden innan och under min mens brukar resultera i att mitt godis/sockersug fördubblas typ). Jaja, nästa steg för mig är att ge mig själv mer sov-tid! Hur som helst, nu ska jag sticka ner till gymmet och köra bröst och triceps! Hörs när jag kmr tillbaka ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0