Back home!

Heey allihopa! 12 timmar senare uppdaterar jag hehe, tråkigt att inte kunna uppdatera från jobbet men så är det..! Nu är jag bara hemma för att vända kort, ska ner till gymmet snart med Anna! Idag ska jag satsa på rygg, mage och ben och sen ikväll ska jag och Anna äta en god Pasta Carbonara, yummy!

På tal om något annat så började jag läsa Pojken som kallades Det igår och jag har redan kommit över halva boken, den är så hemsk att ibland måste jag stänga den för det blir för mycket! Detta är den andra boken i rad som jag läser där människor blir misshandlade och rentav vidrigt behandlade. Jag vill bara hoppa in i boken och rädda dom själv, tänk hur många det finns på den här jorden som lever under omständigheter som dessa..

Ni som inte läst dessa böcker än, gör det!

 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0