Bilder från igår!

Jossan var så hiimla snygg igår!
 

Toan på Chaplins!  
    

...och toan på Collage haha!
 

Haha my baby learns ;) denna gång sa jag inte ens till, slash kmr automatiskt!
 

Vi satt på uteplatsen på Collage (bland palmerna och snön haha) och
ringde till våra älskade hjärtan! Först Mikkan sen Astrid och sen Sofia!
Mikkan är ju på Gotland, Astrid i Blekinge och Sofia är i Valencia! Vi
saknar och älskar dom så himla mycket, vi och Cissi vill bara ha hem dom!
  
 

Dansgolvet!
 

Vi träffade på några tjejer (minns ej namn) som vi hängde med ett tag!
  

Vad gör jag haha..
 
 
 

När jag och Jossan går ut för att ta lite luft efter en stund på dansgolvet så
springer Nadia och Kenza fram! Skitkul att träffa dom igen, länge sen sist!
 

Haha åååh ni skulle bara se bilderna jag, Nadia och Kenza tog med min
kamera, vi körde på riktigt fula miner! Fyfan vad ugly man kan bli hehe..
Men jag lovade att inte lägga ut dom och det vill jag verkligen inte heller
haha, så jag lägger ut en till bild på mig och snygga Kenza istället! =)
 

Sen drog vi in och röjde på dansgolvet tillsammans!
 
  

HAHA, kvällens lätt hetaste bild!


Jossan och Ronny (hette han så?)
 

Tack Jossan och ni andra för en kul kväll, synd bara att mina kort blev snodda =(

Postat av: Johanna

Snygg du är Tillan<3



Sv: Jaha, men håller den på så länge kan man ju hoppas på att det kommer något som är någorlunda när som vi kan gå på, hade ju varit toppen. Inte i Sverige, vart ska du?:/

2010-02-13 @ 13:06:03
URL: http://themusiclives.blogg.se/
Postat av: Lina

Shit va snygg Jossans jacka va! :D

2010-02-14 @ 03:23:16
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: jossan

fyfan va ja e bra på slash nu asså! men allvarligt hette killen ronny? fyfan va kul isf! hahah

2010-02-21 @ 21:18:47
Postat av: rebecka

kan du inte lägga upp en bild och länk var du köpt din tröja? riktigt snygg!! snääällllaa!

2010-02-27 @ 17:03:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0