Bloggtorka..

Har faktiskt inget mer roligt att dela med mig av ikväll så nu ska jag skypa med Sandra och sen lägga mig och fortsätta läsa! Vi hörs imorgon igen, då har jag säkert mer roligt att skriva om för just nu är jag SÅ trött!

Slänger upp en bild på mig från i somras istället, åh gud vad underbart med värme!!
 


Postat av: Johanna

Tillan, är det bara jag som känner att det snart är dags för att ringas vid och planera lite inför när jag kommer till dig? Är ju trotts allt mindre än en månad nu och jag längtar som fasen!

Typ vad jag behöver ha med mig, vart vi ska ses på tåg stationen, vad vi ska hitta på för utom TH-konserten..ja du vet;)

Love you<3

2010-02-01 @ 23:38:21
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0