Bon Jovis setlist nr 2

  • Lost Highway
  • We Weren't Born to Follow
  • Bad Name
  • Born to be My baby
  • Get Ready
  • Only Lonely
  • Thorn in My Side
  • When We Were Beautiful
  • Whole Lot of Leavin'
  • Superman Tonight
  • We Got it Goin' On
  • It's My Life
  • Bad Medicine
  • Hallelujia
  • I'll Be There For You
  • Broken Promise Land
  • Someday I'll be Saturday Night
  • Who Says You Can't Go Home
  • Loves the Only Rule
  • Wanted Dead or Alive
  • Livin' on a Prayer

    Detta är från gårdagens konsert, Bon Jovi är inte som de flesta andra band som har en set-list per turné utan de har lite olika låtar varje kväll! De har alltid gjort så, t ex när Erika såg dom år 2006 (då jag skulle följt med men hade inte råd, fyfan asså) så körde de Bed Of Roses på konserten dagen innan deras, men på den hon gick på så körde de In these arms istället och bytte även ut några andra!

    Jag tror de gör de pga deras hard corefans som reser efter och går på typ varenda konsert, så de ska slippa höra om exakt samma låtar! Dock har de kvar de kändaste låtarna men här har de t ex inte Bed of roses men bad medicine, I'll be there for you och broken promiseland hade de inte med på första konserten! Jag hoppas verkligen att jag får höra bed of roses och in these arms.. och waah typ alla låtar dom haar! =)

  • Postat av: Johanna

    Sv: Ja asså det var det jag menade:P Men jag hade kunnat åka och se dem i london med..älskar london! Men jag menar typ på att jag hade kanske inte åkt så långt som USA..ja du fattar;)<3

    2010-02-13 @ 13:30:08
    URL: http://themusiclives.blogg.se/

    Namn:


    E-postadress: (publiceras ej)


    URL/Bloggadress:


    Kommentar:

    Kom ihåg mig?
    RSS 2.0