Bråttooom!!

Gah så typiskt mig att vara på gymmet för länge, nu har jag asbråttom! Jag måste hinna fixa lunch, göra middagslåda, duscha och tvätta håret och packa ner smink och allting inför utgång ikväll och jag ska gå om 45 minuter!! Jossan och jag ska köra en helkväll ute med en barrunda först och sen Collage lr Kvarnen typ! Skitkul ska det bli, det behöver vi båda ha! Cissi kanske hänkar med också om hon orkar!

Btw så märkte jag att jag hade ca 15 missade samtal från jobbet när jag gick ut från gymmet, jag hann inte ens trycka på "ringa upp" innan de ringde igen haha! Jag fick en förfrågan om att jobba 8-17 på tisdag och jag sa ja såklart, så nu jobbar jag 6 dagar både denna och nästa vecka, yeay! =D Jag behöver så många tider jag bara kan få så det är helt perfa!

Wah, nu måste jag sätta igång här! Slänger upp ett inlägg innan jag drar ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0