Brödbakning!

Nu är jag äntligen hemma igen, det har varit ett himlans flängande för mig från Farsta till Lidingö för att hämta brödformar och sprungit runt på stan har jag hunnit med också! Nu är jag och Anna hemma igen i alla fall och ska byta om till mjukiskläder, tända ljus och börja baka vårat GI-bröd! Det är GUDOMLIGT gott måste jag säga, i bakgrunden ska vi spela Bon Jovi-skivor för Anna måste ju lära sig fler låtar inför konserten! =)

Jag har bangat ett antal utgångar ikväll för denna helgen ska jag bara vila och jobba! Det är så mycket nästa vecka och eftersom jag precis blivit frisk så vill jag inte åka dit igen! Hur som helst, nu kör vi igång med bröden innan vi gör en god middag! Kram på er ♥

 
 
Bilder från senaste gången vi gjorde bröden!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0