Chaplins och Collage!

 

Jag och Jossan, nu ska vi festa järnet! =) Anna är här hemma med Josse, syster och Sandra och kollar dvder med kladdkaka och vin, så fort jag kom hem så slängde de sig alla på mig haha! Jag får hänga med dom här imorgon på dagen, de lär sova kvar =P

Ha en grym kväll allihopa ♥

Postat av: Johanna

SV: Nej..var det tvunget att vara så tätt inpå?! Jag hade verkligen velat men det är typ kört då jag förhoppningsvis ska se Guns n roses (jag ska in minst en dag under Srf i vilket som) och det kostar pengar och sen tror jag inte jag kan ta ledigt så tätt inpå och sen ska Daniel och jag iväg någonstans i sommar med och då måste jag be om ledigt då med..och även när jag fyller 20 så..ja, jätte synd..men du får helt enkelt rocka lite extra åt mig så får jag hoppas på att det kommer fler konserter så småning om..eller är det hans sista turné?!



MJ är galet bra och visst har han gjort en och en annan rock låt, men han är lite mer party dance for me:) Hehe känns som att vi kommer kunna kombinera vår "förfest" musik galet bra! Igår lyssnade jag på Bon Jovi - Livin´On A Prayer och jag bara kunde se dig och mig rocka loss och Sjunga/skrika med som små galningar..haha, fan vad kul vi kommer ha..jag tror detta!:D<33

2010-02-13 @ 11:03:46
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0