Dagens låt

 

Nostalgi till den här låten, den här Janet Jackson-låten var på alla "absolute hits"-skivor i slutet av 90-talet! Jag minns i lågstadiet så hade vår skola "småstjärnorna" där man fick uppträda med låtar (jag uppträdde heela tiden) och Bonnies syster Mika uppträdde med denna låt! Förstår inte hur jag kan minnas det men jag minns t o m framträdandet! Hon måste varit typ 7 och jag 10 haha, så år 1999 måste det varit!

EDIT! Märkte nu när jag läste kommentarerna på videon att många anser att texten är som skriven till MJ efter hans död (även om låten släpptes typ 13 år innan han dog), jag kan iofs förstå deras tankar när hon sjunger:

Everywhere I go
Every smile I see
I know you are there
Smilin back at me
Dancin in moonlight
I know you are free
Cuz I can see your star
Shinin down on me



 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0