Dålig dag på jobbet!

Bonnie, du var inte ensam med att ha en pissdag på jobbet! När jag åkte till jobbet blev det ungefär lika illa för mig! Jag var på väldigt dåligt humör (höll såklart ändå en trevlig min mot mina kunder) och på det så kommer det in en kille som snor (vi såg honom göra det) så när vi stoppar honom så ber vi honom att visa vad han har i sin påse, självklart vägrar han och säger att han har bråttom! Han börjar gå igen och då höjer vi rösten och ber honom visa innehållet men återigen nekar han!

Jag sa till honom att antingen ger han tillbaka varorna eller så har vi honom på filmkameror och då polisanmäler vi honom! Han väser åt mig att han har kvitto och köpt det någon annanstans, när jag ber honom visa kvittot vägrar han och sticker iväg! Jag blir så sjukt förbannad och jag som redan var på dåligt humör, jäkla idiot..

Postat av: bonnie

=O

=@

vilket AS!!!!!



<3

2010-02-03 @ 09:27:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0