Jag har deltagit i en musikvideo!

 

Sommaren 2006 så blev jag erbjuden att delta i en turkisk musikvideo och ta med några vänner! Så jag ringde runt och fick med mig Mikkan, Cissi, Viran, Bonnie, och Marie! Mikkan fick huvudrollen och spelade hans tjej (ni TH-fans ser att Mikkan har på sig min rosa klänning med skärpet, samma outfit som jag hade på TRL haha och detta var ju 2 år innan TRL så den klänningen har varit med om en del)

Ni ser oss ett flertal ggr, bland annat i början sitter jag och Cissi på trappen och ba "oy oy oy oy" HAHAH, garvar lika mycket varje gång! Men jag gillar faktiskt låten, den är skön att dansa till! Jaja, det var en sjukt rolig grej att göra i alla fall! Vi spelade in den på flera olika ställen men själva dans-partiet var på Claras (en klubb vid T-centralen, nära Sheraton hotell)

I alla fall, ni kan kolla in videon här ovan för Viran hittade den på youtube! ^^


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0