Ett par timmar på gymmet senare..

...och det känns så bra! Idag körde jag triceps och bröst och sen powerwalkade jag i 45 minuter på rullbandet, skönt att vara tillbaka i träningen igen! Hur som helst.. Idag jobbar jag stängningspasset och imorgon jobbar jag 9-16 så det blir inget speciellt som händer ikväll..! Imorgon ska jag hänga med kära Cissi och på tisdagen blir det tvätt&städdag inför onsdagen då Sara och Johanna kmr hit! =)

Jag tror nästa vecka kommer bli awesome, ser verkligen fram emot det! Tänk att nu kommer TH äntligen hit, även om jag till stor del har tappat intresset för dom så ska det bli kul att gå på deras konsert här i Globen! Många av mina vänner åker runt och ser dom innan torsdag, exempelvis ikväll har TH konsert i Hamburg och där är Rebecka, imorgon är de i Köpenhamn och då är Madde, Evelina, Mirre och Kenza där och snaart blir det Stockholm dit vi ska allihopa! =)

 
Senaste gången jag såg skymten av killarna (förutom när de var här i september
med det räknas typ inte för jag såg typ Toms bakhuvud och sen åkte jag hem för
jag inte pallade bry mig) var på MTV Europe Music Awards 6 november 2008!
Bilden är grymt dålig men jag fotade inget när de tog emot pris utan filmade
istället så den är printscreenad!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0