Fettisdagen

Hallåå! Jag visste inte att man menade Fet-Tisdagen.. Trodde att man sa "Fettis-dagen" haha, bara jag som inte hajat det där innan? Hur som helst, hoppas ni har fått i er semlor och annat gottis idag! =) Jag är inget stort fan till semlor då jag hatar mandelmassa (yep, I'm wierd) men choklad och muffins har jag gottat mig med idag! Även om det inte är lördag så är det faktiskt Fettisdagen!

Idag har jag jobbat 7-16 iaf och hela dagen har både Filip och Adde jobbat med mig (såå många sjuka på jobbet nu så vi får rycka in på dagtiderna) och jag har alltid lika roligt med dom killarna! Vi har plockat varor som galningar, det går fortfare när man har roligt! =) Filip hade typ inte sovit någonting på flera dagar så i lunchrummet på vår rast så var han heelt CP och sjöng och höll på, sen totalsomnade han i soffan haha!

 
På mitt jobb säljer vi även blåbärssemlor, istället för mandelmassa
så är det blåbärssås typ.. Kanske är något jag bör testa?
=)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0