Fredag

...och jag är SJUK! =( Jag sov ju hos min familj inatt igen och inatt vaknade jag flera ggr av att jag frös som en galning, sen svettades jag istället! Nu har jag 39 graders feber, så himla tråkigt! Jag ligger här och kollar på massa Disney (bäst när man är sjuk), en sak jag har insett med de gamla Disney-filmerna är att de var väldigt läskiga! Typ när jag ser Pinocchio och Törnrosa kan jag än idag bli skraj :P 

Wellwell, med andra ord kan jag inte jobba idag och måste bara ligga här hemma och typ kolla på filmer! Visst kan det låta soft men neeeej jag vill träna, träffa kompisar, jobba, vara aktiv!! Jaja, min kropp behöver antagligen det här så nu ska jag passa på att vila! Amanda bor också här hos föräldrarna denna vecka så det blir hela familjen samlad, utom brorsan då! 

Nu ska jag fortsätta se på Disney ^^, ♥  

Postat av: Johanna

Krya på dig<3

2010-02-19 @ 11:26:27
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0