Fredag

Morrnmorrn! Woho, det är fredag idag! =) Iofs jobbar jag både idag och på söndag men jag är ändå glad över det! Idag ska jag till Cecilia och fixa naglarna (ugh jag tkr det låter så divigt när jag säger att jag ska det men jag har haft problem med mina naglar och mina nagelband, ah orkar inte förklara) och sen ska jag försöka hinna förbi BikBok innan jag börjar jobba!

Anna kom hem med en jättefin tröja därifrån igår så jag skulle vilja gå och testa den! Annars idag då, jag jobbar till stängning idag och sen får jag se.. Antingen drar jag till Collage med Jossan och Cissi eller så åker jag bara hem och tar det lugnt! Det var länge sen jag var på Collage nu, säkert 2 månader sen så det skulle vara kul att dra dit!

Aja, får se hur det blir.. hörs snart igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0