Gamla Westlifelåtar

Egentligen har Westlife aldrig varit något som liknat min musikstil, när jag var yngre gillade jag mycket rock och pop och mitt i det kom Westlife in med deras smörballader! Dock var det vännerna kring det och kärleken (besattheten) till Nicky i bandet som fick mig att fastna. De tre år jag spenderade som ett besatt Westlife-fan har gett mig många minnen till dessa låtar, och de är faktiskt väldigt fina! Man kan sätta på vilken låt som helst av de 5 första skivorna av Westlife och jag lovar att jag kan den utantill, dom sitter inborrade i skallen på mig! 

Här är ett par exempel från deras allra första skiva, släppt 1999:

Change the world
 

Moments
 

Open your heart
 

I miss you
 

You can't loose what you never had


Haha kolla in alla smöriga låt-namn, riktigt pojkband! x) Kärlek ändå för alla minnen!

Postat av: Anonym

Aoow, kolla Nicky, han ser ut som en liten skolflicka

2010-02-16 @ 21:55:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0