Guns'N Roses till Swedish rock?!

Jag läste det i tidningen idag, även om Slash och de andra inte är kvar i bandet så är ändå Axl Rose det och de andra har blivit ersatta.. Helst skulle jag vilja se originalbandet men ändåååå om GNR kmr hit så MÅSTE jag se dom! Johanna är på och de kommer till Swedish Rock i början av juni, åh jag hoppas verkligen jag kommer ha råd för det skulle vara GRYMT!

 
Innan bandmedlemmar började hoppa av bandet, Slash näst längst till vänster!

Postat av: Johanna

Heta heta, bra bra! Och gud vad bra det skulle va om allt går som vi vill, då skulle jag vara så jäkla lycklig och jag skulle hoppa på små rosa moln:D Lite tråkigt ja att det bara är Axl rose som är kvar men ändå! Om allt nu går som vi vill och vi står där i publikhavet och de börjar köra låten live and let die..då kommer jag böla rakt ut..haha, den låten var den första om jag föll för med Guns N Roses...ja..jisses<3

2010-02-10 @ 11:55:32
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0