Heeeeemma!

Oj, det blev lite senare än jag trodde! Men jag åkte och solade med Fredrik efter jobbet, egentligen är jag inte så mycket för solarium pga riskerna med det men någon gång ibland kan jag göra det! Idag har jag i varje fall jobbat 12-21.20 och ååh så skönt det känns nu efteråt, passet gick oxå snabbare än vanligt eller så kändes det i alla fall! Det kanske beror på hur mycket jag trivs med alla jag jobbar med, vi är som en stor familj haha!

Fredrik kom in vid halv nio och hängde lite i kassorna med oss innan vi stängde, sen drog vi ju till solariumet! Att åka till Solariumet fick mig att sakna när Carolina och Eugenia fortfarande jobbade på Konsum med oss, de två och jag & Fredrik var som en liten fyrio! Vi hängde typ hela tiden och vi solade även ihop, det känns tomt utan dom! =(

Något trevligt idag var i alla fall att jag fick besök av Sara (min vän Sofias storasyster, världens härligaste tjej) och hennes killkompis, de kom in en sväng på Konsum och peppade mig ännu mer för Indien och snart ska jag och mamma gå på ett av Saras yogapass! =) Det är så roligt på mitt jobb för det ligger så centralt så nästan varje dag kommer det in folk och hälsar på när de har lite extratid i stan!

Nu är jag äntligen hemma igen i alla fall och ska snart gå och lägga mig, måste bara få varva ner lite och uppdatera det jag missat i internetvärlden idag!

Eugenia, Fredrik, jag och Carolina i somras ♥ Älskar er!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0