Home!

Vad skönt det var att få gå ut och träffa folk, mötet handlade om vår säkerhet på jobbet osv, det tog 2 timmar och nu har jag precis kommit hem! Jag fick en jobbtid extra redan imorgon kl 8-17 så jobbet drar igång på en gång! =) Min kassaledare kom upp till lunchrummet efter mötet och sa att de skulle behöva någon till som kunde jobba och jag slängde upp handen på en gång och skrek JAG JAG JAG!!! Hehe, efter att ha varit sjuk några dagar behöver jag fler jobbpass igen  så det passade perfekt!

Mojsigaste katten var så sällskapssjuk igår när jag satt upp i vår stora
bäddsoffa med laptopen i knät, hur mycket plats han än hade försökte
han först lägga sig på datorn men nöjde sig sedan med att borra sig in
i benet på mig! Sällskapssjuke kissen, så himla söt och gosig han var!

 
  

Nu ska jag börja fixa lite med middagen och vara lite social med Anna! =)


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0