I'm off!

Nu åker jag till Lidingö, först hem till Bonnies mami Gill för att få en underbar och lång massage! Jag har inte blivit masserad på flera år och är stel i hela kroppen! Jag älskar också att umgås med Gill, jag har känt henne sen jag föddes in princip och hon har varit som en andramamma för mig! Inte för jag har behövt det men eftersom Bonnie är som min syster så blir det lätt så!

Hur som helst, efter det ska jag åka hem tilll min familj och umgås med världens bästa mamma! Jag måste bara få komma hem och prata av mig med henne då jag har så mycket ångest för olika saker (som ni vet) och då behöver jag mami att prata av mig hos!  Jag kommer sova kvar där också och imorgon jobbar jag sedan 11-19 och sen ska jag träffa Vishii tror jag! Men jag finner något sätt att uppdatera imorgon i alla fall, ha en grym lördag! ♥

Postat av: Bonnie

tack så jättejättejätte mycket för inatt älskling!

oj...vad snuskigt det där lät! ^^

Ne men seriöst, vet inte vad jag skulle göra utan dig! <3

du är bäst! saknar å

Älskar dig massvis! <3



pusspuss!

2010-02-06 @ 16:40:38

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0