Jag saknar Wien!

Jag och Lina åkte till Wien en weekend för att vi skulle sett Michael Jacksons tribute som blev inställd, istället var vi där och festade och turistade i Wien! Det var en kort 2dagarsresa men vi hade bara så jäkla roligt och så fort jag tänker på resan så ler jag, det var något speciellt med dom där 2 dygnen hehe!

Några bilder på mig och Lina hemma hos mig kvällen innan vi åkte!
   

Jag saknar det där skräpiga lilla studentrummet till hotell vi hade!
 

Fina Wien!  
 

När vi hörde "Give in to me" från något annat rum  genom fönstret, haha!
 

Redo för MJ-dagen (som var inställd..)
 

Vackra Schön brunn ♥
 

Haha, fjortisar! Åh vi hade så jäkla kul på pizzarestaurangen!
 
 

En liten video från restaurangen!
 

Bästa klubbnatten nånsin!  
  
 
 

Dancing to MJ!
 
 

Efter resan - D E A D! ^^
 
HAHAHAHA

Postat av: Lina

Åh <3 Hahaha, fan va söta vi var på sista bilden då ;P Vilka minnen. Den resan var sjukt kort men så intensiv och skön! Love u <3

2010-02-26 @ 00:18:53
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0