Kösystem till TH-konserterna i Sverige mars

O M G, fyfan vad synd jag tyckerom alla som ska köa! Jag såg kösystemet och kände bara rysningar genom hela kroppen, jag fryser när jag går från tåget hem till lägenheten.. Tänk då att häcka ute i typ 7 dagar, damn! Jag kommer ihåg när jag och mina vänner höll i kösystemet till en av Westlifes konserter 2004 (då var jag 14 år) men då köade vi ett dygn och det räckte gott och väl, orka en vecka! :O

Här sitter vi och köar, stolta över att vi kom först i GBG 2004!
 

En annan sak jag tänkt på, vart ska alla sitta denna vecka i Sthlm? Det står på förklaringen om kösystemen att de ska fråga polisen om nån gräsplätt eller liknande men vart nånstans?! Globen ligger mitt i city, det finns inte nån gräsplätt att sitta på där i närheten, bara asfalt och motorvägar! Plus att alla marker runt omkring är ju allmän mark!

Det kommer antagligen vara ca 50-100 pers som vill ha någonstans att köa, polisen lär inte placera 100 ungdomar på nån allmän plats i stan då det kommer att störa folk som bor i närheten och det lär bli mycket nedskräpning. Men lycka till allihopa som ska köa och får ni en plats någonstans så kmr jag förbi och hejar på er, hehe! =)

Postat av: Lina

Sv: Ne men det är lugnt! Klart vi är tysta :) Ida säger att hon också ska upp ungefär vi den tiden så :P Men va snällt av dig. Gud va jag längtar nu :D Saknar dig så mycket! Ska hälsa kram från Ida. Ses om ca 3 veckor då <3

2010-02-09 @ 18:57:17
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0