Lite hängig..

När jag kom ner till gymmet så kände jag mig faktiskt lite hängig och då känns det dumt att både styrketräna och springa, men jag ville inte heller bara vända om hem på en gång så jag gick lugnt på springbandet i ca 50 minuter! Ibland är det skönt att bara gå och tänka, rensa huvudet lite! Nu är jag hemma igen iaf och sitter med ett glas yoghurt med nötter i, en macka och en kopp te!

Jag har suttit inne på min bilddagbok och kollat gamla bilder, jag kollade även igenom min och Rebeckas New York-resa i augusti 2008 när vi såg Tokio Hotel! Haha, vilken galen resa det var egentligen.. Vi fick gå på kända TRL, intervjua Tokio Hotel, stå längst fram under en hel konsert, träffa de in princip själva utanför deras hotell, träffa Sean Paul.. Plus uppleva underbara NYC, det var minst sagt en ball och minnesfull resa! Nu ser jag faktiskt fram emot att se dom igen, speciellt att få träffa alla mina vänner jag träffat genom bandet! 2 veckor och en dag kvar idag, woho!

Jag ska snart röra mig mot jobbet och jobba till stängning, sen ska jag hem till päronen då jag har en tandläkartid kl 8.40 imorgon bitti på Lidingö! Hörs igen innan jag drar! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0