London, here we come!

Nu har vi bokat flyg, 17-22 juni åker jag och Anna över till London och ser BON JOVI!! =D Jag satt och kollade på pricerunner efter Londonflyg (de ligger vanligtvis på 1500 kronor/person, jag vägrar ju flyga ryanair längre sen de inte släppte på mig på Dublinflyget) och så hittade jag nu flyg för 800 kronor/person.. HALVA PRISET! Jag
slängde mig på telefonen och ringde Anna och hon skrek bara å mig att boka på en gång!

Fyra månader kvar ♥
   
(Mina bilder, tagna senast jag och Anna var i London i mars 2009)

Soon I will see you, my man!
 
Jon, Richie, Tico and David.. You will rock my world!!



Postat av: mirre

fyfan vilken känsla. är så glad för dig!! Tur du valde att köpa biljetterna fast att de kostade en del!

2010-02-23 @ 23:58:24
URL: http://blog.mtv.se/mirre
Postat av: Anonym

Avis! Och du gör ju min inte mindre avis genom att se dem i en av mina favorit städer;)



Vilka platser har vi i Globen? En tjej som undrade, då de har bytt till bättre platser och undrade om det var i närheten av oss:)

2010-02-24 @ 06:17:54
Postat av: Johanna

/ Johanna

2010-02-24 @ 06:18:27
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0