Lördag

Hej allihopa! Jag sov verkligen bra inatt men nu när jag vaknade hade jag såå ont i halsen och huvudet värker också! Jag tror inte jag har någon feber kvar iaf så om jag vilar mycket idag så kanske mitt halsont försvinner iaf! Mamma kom precis upp ed en stor kopp te till mig, det är så skönt att vara hemma när jag är sjuk då jag har mina föräldrar och systrar här (plus brorsan kom förbi igårkväll en stund) och jag har alla filmer här och kan bara ligga här och vila!

Jag älskar att vara hemma hos min familj, det är som ett personligt rehab där man bara kan ta det lugnt och bli barn igen i ett par dagar! =) Nu måste jag gå ner och få i mig lite frukost, hörs senare! ♥

Postat av: Johanna

Jag håller med! När jag kommer hem och hälsar på mamma börjar hon dona och fixa som om jag fortfarande bodde där. "Är du hungrig", "Vill du ha kaffe" och när man sover över där bjuds man alltid på en mega stor frukost...mysigt att komme hem ibland:) Fast jag saknar ändå inte att bo hemma, gillar att vara självständig.."kan själv" ;) Hoppas du blir frisk snart<3

2010-02-20 @ 11:19:47
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0