Lördag

Morrnmorrn! Jag skulle gått upp redan vid åtta men försov mig lite, hehe.. Jaja, jag har ändå tid då jag inte behöver gå hemifrån förrän om typ tre kvart! Idag jobbar jag ett heldagspass och sen vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske drar på bio med någon eller tar en fika! Jag ska ju vila mig inför nästa vecka så ingen utgång eller så för min del, har inte råd med det heller för den delen..!

Förresten, noterade ni att det var såå mkt varmare ute igår? Anna smsade mig under dagen och skrev "Nu äre sommar, nu äre party för det är EN PLUSGRAD ute 8D" Det är slask överallt och det droppar vatten från alla hustak pga den smältande snön, jag var dock rädd för att det skulle bli typ -10 idag så allt slask skulle bli is istället men det är fan 0-gradigt idag också! =D

Nu måste jag börja fixa min lunchlåda, bloggar igen innan jag drar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0