Lördag

Goooooooooooooodmorgon =) Hehe oj vad sent jag vaknade idag.. Jag hade så sjukt roligt igår i alla fall! Efter jobbet så mötte Cissi upp mig och Filip så drog vi till Kvarnen på Söder, riktigt grymt ställe! Där satt vi och drack och snackade skit ett tag, sen tyckte Filip att ölen var för dyr där så vi sprang över till baren bredvid som hade billigare dricka och dra där en stund innan vi sprang tillbaka till Kvarnen haha.. Såg ju halvnormalt ut när vi sprang runt utan jackor mitt i vintern men vad gör man inte för billig dricka? 

Sen efter ett par timmar så kom Filips kompis Sebbe också men då hade det blivit inträde på Kvarnen så då drog vi ut till Söderkällaren och satt där och snackade skit till de stängde, Eugenia skulle kommit med hennes polare också men dom fastnade på Sogni! Sen var det dags att dra hem, jag var så himla trött.. Jag ringer Linus och kollar var han håller hus (han jobbar som taxichaufför och bad mig ringa när jag skulle hem) så han hämtade upp mig och Filip och droppade av Filip vid Gullmars och skjutsade sedan hem mig!

Sen när jag kom hem så var klockan inte alls mycket, typ 2 bara så då gick jag och la mig! Men precis när jag har lagt mig så ringer telefonen, det var Bonnie som ville snacka! Bonnie bor ju i Oslo så först tog hennes pengar slut för hon ringde mig, då ringde jag upp så snackade vi slut på mina pengar också! Då laddade jag på pengar via internet så snackade vi upp nästan halva den summan också haha! Jag saknar henne så himla mycket och ville bara vara där och krama henne, hatar att vi är så långt ifrån varandra!

Nu ska jag äta frukost i alla fall! Idag blir det 2 rostbröd med marmelad, det är ju lördag hehe =P Hörs senare ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0