Man förändras med åren..

 

Den här bilden hittade jag på min bilddagbok, jag la ut den för ganska exakt 2 år sen och se så taggad jag var inför Tokio Hotels kommande turné! Jag minns att jag hade bokat såå många konserter att jag tillslut inte hade någon att gå med haha, det blev för mycket så jag sålde dom ju men ändå.. Om jag jämför hur jag är nu (och har varit det senaste året) så tycker jag en konsert med sittplats räcker gott och väl =P

Denna gång längtar jag mer efter att få träffa alla mina vänner jag fått genom bandet ♥

Postat av: Ellen

Önskar att jag hade kompisar som gillade Tokio Hotel.. Då skulle jag resa jorden runt (okej inte riktigt, men nästan) och gå på alla deras konserter!

Tyvärr gillar INGEN av mina kompisar dom. =(

2010-03-01 @ 16:00:47
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0