Måndag

Godmorgon =) Idag är en najs dag för det är den 15 februari vilket betyder löning för mig! Woho! Dock så får jag inte hem mitt bankkort förrän slutet av denna vecka (jag hann ju spärra det innan jag fick korten tillbaka) men det är nog bara bra så rör jag inte pengarna så mycket denna vecka!

Idag då.. Jag ska träna ett låångt pass för jag har inte tränat sen i fredags, jag ska köra rygg, mage och ben sen ska jag powerwalka/springa på rullbandet! Efter det ska jag till jobbet, jobbar 16.30-20 idag! En ganska vanlig måndag för mig alltså.. Dock måste jag hem direkt efter jobbet då jag jobbar 8-17 imorgon, så jag måste gå upp redan klockan 06.00 imorgon!

Nu kurrar min mage så jag ska hämta mina ägg, hörs snart igen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0