Melodifestivalen vs. VH1

Hmm, i min värld så vinner ju sålart VH1.. Den musik-kanalen äger ZTV och (speciellt nu mer) MTV! MTV är ingen musik-kanal längre, de visar bara totalt idiotiska "reality shows" och småserier som har noll med musik att göra! Ge mig gamla MTV annars kan det lika gärna vara, de har förstört världens bästa musik-kanal! Hur som helst, angående melodifestivalen så tycker jag Darin och Timotej var duktiga och värdiga vinnare av denna gång!

Samtidigt som jag såg på melodifestivalen så pendlade jag över till VH1 (fan vad jag saknar att se på det, eftersom jag inte har TV i min lägenhet) och de brukar visa t ex Gods of rock där det är artister som Guns N Roses, Bon Jovi, Nirvana och maassa fler! Idag visar de Greatest album of all time och gissa vilken som vann..? Michael Jacksons Thriller, jag satt bara och log! De visade även U2, Oasis, Prince och många fler underbara artister! Musik-kanaler is the shit!

 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0