Mot jobbet redan nu..!

Min chef ringde mig nyss och bad mig komma in redan kl 12 idag, egentligen skulle jag ha jobbat 16.30-21.20 idag mennnu blir det 12-21.20 istället! Jag vet att jag har massa utgifter de kommande månaderna med London och annat så jag tar alla fler tider jag får, synd bara att jag inte hinner träna idag menmen!

Nu har jag fort som attan slängt ihop 2 matlådor och måste bara tvätta mig lite under armarna innan jag drar iväg! Jag har räknat ut att det här passet är det som man tjänar mest på av alla vardagspass som finns på mitt jobb, det är nästan 1200 kronor om man räknar bort raster och sånt oxå! Det är värt det, plus att de behöver personal nu när så pass många är sjuka så man måste ju ställa upp!

Ha en fin dag, den här bloggdagen kommer suga med andra ord hehe.. Hörs klockan 22 ikväll!

Postat av: Anonym

jaa åå va vi ska mysa! =D Längtar!

puss! <3

2010-02-10 @ 17:47:53

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0