Nu blir jag massa glad :D

Skypade länge med Sandra igår (hon som bor i England nu) och hon berättade att hon kommer hit den 14-22 mars och då ska hon bo här hos mig!! =) Anna kommer vara i New York då så jag har massa plats, yeay! Plus att Bonnie ringde mig nyss från Oslo och ville snacka lite skit och berättade att hon agligen kommer hem hit i slutet av mars också!! =)

Mars månad kommer att rocka fett;

* Johanna kommer hit ett par dagar!
* Tokio Hotel har konsert!
* Mirre kommer hit!
* Jag och Annika ska på kryssning!
* Sandra kommer hit!
* Bonnie kommer förhoppningsvis hit!
* Jag ska på en askul Konsumgrej med jobbet på Annexet!

♥  

Postat av: Johanna

Mars kommer att bli en kanon månad..hoppas året håller i sig så!

2010-02-02 @ 15:14:11
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0