Ny version av We Are The World

Lionel Richie och Quincy Jones planerar ett 25årsjubileum för We are the world genom att göra en ny version med både äldre och yngre artister, för att stödja Haiti! Otroligt fin tanke tycker jag och nu längtar jag bara till resultatet! Jag kommer att donera så mycket pengar jag bara kan för detta, för Haiti!

Dock kan ingen ny version slå orginalet, enligt mig. Alla de grymma artisterna tillsammans år 1985 skapade en internationell låt, istället för nationalsången så blev We are the World internationalsången.. Vår världs sång! Sen lever inte heller Michael Jackson längre och hans röst tog även låten till en helt annan nivå!

 
Jag ryser och tårarna fylls i ögonen varenda gång jag hör den här låten, och ser viden!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0