Påmind om Thriller Live!

När jag var påväg upp från tvättstugan så möter jag en kille som var runt 35 år som jobbar på HEBA fastigheter, han undrade om han fick komma in i min lägenhet och ta bort lite istappar som hängde runt vår balkong! Det fick han såklart och det tog bara nån minut, påvägen ut så kikade han in i mitt rum och pekade på en av mina tavlor och sa:

"Jag ser att du är ett stort fan av Michael Jackson, jag var i London för en vecka sedan och såg en otroolig show.. åh vad hette den nu igen.."
Jag svarade kvickt: "Thriller live?! Åh jag såg den här i Sthlm för ett par månader sen, helt UNDERBAR!"
Han svarade lika lyriskt: "Jaaa, visst var den?! Helt otroligt bra, jag som tänkte tipsa dig med att åka till London och se den men vilken tur att den var här också!"

Riktigt trevlig kille, åh nu vill jag se Thriller live IGENIGENIGEN!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0