Planering planering..

Nu har jag fått tillbaka rösten i alla fall, så skönt att må bättre så imorgon kan jag nog gå tillbaka till jobbet (vi har möte då och så)! Dock ska jag bara vila hemma idag också så jag inte gör samma misstag som i söndags och gå tillbaka till jobbet för tidigt, det resulterar bara i mer hemmaliggande!

Hur som helst, idag har jag pratat med nästan alla mina Tokio Hotel-tjejer på telefon och planerat lite inför nästa vecka! Nu ska Ida och Lina sova hos Madde med Evelina och istället ska Mirres vän Sara sova hos mig tillsammans med Johanna! Jag fick även sms av Rebecka där hon berättade att Tokio Hotel-konserten i Luxemburg igår var asbra =) 

Nu ska jag gå ner och hänga lite med syrran i köket medans hon lagar mat, jag är så himla sällskapssjuk..Hon får dock sköta snacket eftersom jag ska vila min röst! =P

Postat av: Johanna

Sv: hehe jo jag vet, nu känns det bättre..har fått reda på positiva saker idag me nu är jag glad igen:)

2010-02-23 @ 16:24:42
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0