Snökaaos!

Nu är jag äntligen hemma efter en låång dag! Jag har ju bara legat hemma och vilat i två dagar så att jobba 8 timmar var en snabb omställning, speciellt eftersom jag hade så otroligt ont i halsen! Det kom precis när jag började jobba och till slut kunde jag knappt prata, men jag plockade varor och efter ett par koppar te så kunde jag sitta i kassan också!

På vägen hem upptäcker jag att hela gröna tunnelbanelinjen (mitt tåg hem bland annat) är helt kaos pga snön så det står inga tider när de anlände så det var bara att sätta sig ner och vänta! Som tur var så kom min tunnelbana redan inom tio minuter så det var skönt!

Här har jag legat sjuk och myst framför filmer hela helgen hemma hos
mina föräldrar! Vår katt Kasper var lika depp som mig då han inte klarar
av den enorma kylan så han bara sov och åt som jag haha! =P
  

Usch för att vara sjuk! =(
 

Tack vare att Amanda tog med sig sin laptop som jag kunde låna så 
uppdaterade jag flitigt på bloggen hela helgen! =) Höll mig sysselsatt!
 

Ett dygn senare, Kasper och jag were going strong! ^^,
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0