Tisdag

Morrnmorrn! Jag har varit uppe i ca 30 minuter och har redan hunnit lyckas prata med väggen, när jag trodde det var Anna, 2 ggr! :P Först när hon väckte mig så bad jag henne trycka på Snooze, jag upprepade mig tre ggr innan jag insåg att hon inte var kvar haha! Sen i badrummet började jag prata med henne, när jag kollar upp så är ingen där och jag hör henne utifrån badrummet ba "sa du nåt?". Idag vaknade jag som tant Agda och är alert! 8) 

Nu har jag precis käkat lite frukost iaf, idag jobbar jag 8-15 och sen ska jag hem och vända bara innan jag sticker ner till gymmet! Får se vad som händer senare, tror bara jag ska ta det lugnt med Anna och laga lite god middag hemma!

Vi får se, jag hör av mig igen vid 16-tiden i alla fall ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0